Obchodní a reklamační podmínky

Obchodní podmínky a reklamační řád


Obchodní podmínky firmy Jan Petrák.

Registrace, přihlášení
Nakupovat smí pouze uživatel, který se řádně registruje a je přihlášen.
Registraci provedete kliknutím na odkaz registrace. Veškeré údaje musí být vyplněny zcela pravdivě. Údaje uvádějte včetně diakritiky.
Zadejte vaši e-mailovou adresu a zvolte si heslo. Zadaný e-mail slouží zároveň i pro přihlášení. Heslo nesdělujte žádné jiné osobě a pečlivě si jej zapamatujte. Na jeden e-mail může být založen pouze jeden účet
Pokud zapomenete heslo k vašemu účtu, můžete si nechat zaslat nově vygenerované heslo na uvedený e-mail.
Pro přihlášení používejte odkaz v pravém horním rohu. Zde vyplňte váš e-mail a heslo zvolené při registraci.
Po přihlášení můžete v sekci nastavení účtu měnit kontaktní údaje a sledovat již uskutečněné objednávky.


Nakupování


Vyberte si zboží, řádně si přečtěte jeho popis a prohlédněte fotografie. Poté zadejte počet požadovaného zboží a velikost. Klikněte na "do košíku". V pravé horní části se vám zobrazí aktuální stav košíku. Pokračujte v nákupu.
Obsah košíku můžete kontrolovat v sekci Košík. Zde můžete i mazat jednotlivé položky.
Pokud máte již nakoupeno, pokračujte v košíku pod odkazem "Pokračovat". Bude vyzvání k přihlášení pod již existujícím uživatelem. Nebo budete mít možnost se registrovat jako nový uživatel.
Ve třetím kroku je potřeba vybrat způsob doručení a způsob platby za objednávku. Další informace včetně cen naleznete ve spodní části stránky. Můžete si rovněž vybrat doručovací adresu.
V posledním čtvrtém kroku zkontrolujte celou objednávku. Zaškrtněte odsouhlasení těchto obchodních podmínek a klikněte na "Závazně objednat". K objednávce můžete také připojit komentář.
V okamžiku odeslání je vaše objednávka závazná a odeslána k nám ke zpracování.
Vyhrazujeme si právo odmítnutí objednávky a to například v případech, jedná-li se o nákup uživatele, který si v minulosti nevyzvednul zásilku. Dále v případech, kdy uživatel nezadá pravdivé údaje či v případech, kdy jsou údaje nesmyslné.
Může se stát, že zboží vámi objednané, nemusí být momentálně na skladě. O této skutečnosti vás budeme co nejdříve informovat a pokusíme se sdělit termín, ve kterém by mělo být požadované zboží dostupné.


Doručování


Zásilky jsou doručovány prostřednictvím České pošty.
Pokud dojte ke znehodnocení produktu při přepravě poštou, musí to být uživatelem řádně prokázáno (zasláním fotografie, účtenky, kontrolního ústřižku od ČP), pak je produkt zaslán nový.
Zboží při přepravě Českou poštou je řádně pojištěno na stanovenou hodnotu.
Zásilku se snažíme předat poště co nejdříve. Nejpozději však do tří pracovních dnů po obdržení závazné objednávky.
Platba probíhá prostřednictvím České pošty převodem na náš bankovní účet.
Platbu lze provést také převodem na náš bankovní účet č. 1557767035/3030 Po přičtení částky na účet je zásilka během následujících pěti pracovních dnů odeslána.
Balné je součástí poštovného.


Vrácení a výměna zboží


Veškeré žádosti o výměnu či vrácení zboží je potřeba provádět online přes email: sojkapeter@email.cz, telefon - 604 521 067
Zakoupené zboží přes internet máte dle zákona právo vrátit prodávajícímu popř. požadovat jeho výměnu, a to do 14 dnů od obdržení za následujících podmínek:
Zboží musí být kompletní, nepoužité a nepoškozené, schopné dalšího prodeje a v původním obalu.
Zboží odešlete nejpozději do 14 dnů od jeho obdržení.
Ve vrácené zásilce musí být přiložena kopie našeho daňového dokladu nebo vygenerovaná žádost z našeho systému.
Vracíme peníze pouze za zboží, nikoli za vámi zaplacené zpětné poštovné.
Zboží v žádném případě nezasílejte na dobírku. Nebude převzato.
Při vrácení peněž kupujícímu, bude částka za zboží (nikoliv za poštovné) vrácena kupujícímu na jeho bankovní účet nejpozději do deseti pracovních dnů.
Pokud bude požadované měněné zboží skladem, bude kupujícímu odesláno nejpozději do 14 pracovních dnů od obdržení vráceného zboží, v opačném případě bude kupujícímu tato skutečnost sdělena s možnostmi dalšího řešení.


Reklamace


Reklamační řízení se řídí standardním Reklamačním řádem České republiky.
Standardní reklamační řízení trvá 30 dní od přijetí zásilky do odeslání zásilky. Zboží vám může být opraveno, vyměněno, mohou být vráceny peníze (na bankovní účet) či může být reklamace neuznána.
Reklamaci uplatňujte vždy neprodleně po vyskytnutí závady. Na pozdější reklamace nemusí být brán zřetel.
Vyhrazujeme si právo nahradit vadné či neopravitelné zboží jiným se stejnými parametry.
Své reklamace zasílejte na uvedenou adresu v kontaktech spolu s kopií paragonu a s popisem závady anebo s vygenerovanou žádostí.


Ochrana dat


Přihlášením se do našeho internetového obchodu dáváte svůj souhlas se shromažďováním a zpracováváním některých vašich osobních dat, údajích o vašich nákupech a objednávkách. Tyto údaje používáme výhradně pro interní potřeby firmy, identifikace zákazníka, zkvalitnění vzájemné spolupráce, reklamace, apod. V žádném případě nejsou poskytovány žádným třetím osobám.
Registrovaným zákazníkům je pravidelně zasílán e-mailem newsletter, který slouží k informování zákazníků o právě probíhajících akcích či o novém zboží. Newsletter není zasílán častěji než jednou týdně. Nejedná se o SPAM. Zrušit zasílání newsletteru můžete v nastavení účtu.


Provozovatel


Název firmy: Jan Petrák, VYSIVANITEXTILU.CZ, IČO: 87134870, DIČ: CZ8707130487
Sídlo firmy: Dětská 2457/13 Praha 10 - Strašnice 100 00
Výrobna: Moskevská 1543/65a, Praha 10 - Vršovice 101 00
Adresa pro zasílání reklamací a výměn: Dětská 2457/13 Praha 10 - Strašnice 100 00
Kontaktní adresa firmy v Dětská 2457/13 Praha 10 - Strašnice 100 00

Zapsáno v Úřadu městské části Praha 10 - odbor živnostenský pod č.j. OZI/8026/2008/Con/1015918/2

 

 

Zpět do obchodu